1. Cum comand ?

Folosind butonul " Adauga in cos" , " Comanda acum" sau " Comanda telefonica "

2. Montajul este inclus in pret? 

Ca si activitate principala suntem o fabrica de monumente funerare, principala noastra activitate este realizarea de monumente funerare. Montajul este un serviciu prestat in general de firme autorizate de montaj.

Ca sa raspundem exact la aceasta intrebarea, raspunsul nostru este: Da, doar in Craiova si pe raza judetului Dolj ( dar tariful creste odata cu cresterea numerului de km in exteriorul orasului).

3. Inscriptionarea ( scrisul ) monumentelor este inclusa in pretul monumentului ? 

NU ! Desi uneori pot exista promotii in care inscriptionarea sa coste mai putin sau chiar sa fie gratuita.

Monumentele funerare din marmura: pretul este 100 lei primele 50 de caractere, daca se depaseste pragul se va plati suplimentar 2 le1/caracter.

Monumentele funerare din granit: pretul este 250 de lei primele 50 de caractere, daca se depaseste pragul se va plati suplimentar 5 lei/caracter.

Placi comemorative din marmura: pretul este 50 de lei primele 50 de caractere, daca se depaseste pragul se va plati suplimentar 2 lei/caracter.

De asemenea sunt cazuri in care clientii doresc anumite inscriptionari sau gravari care pot ingreuna procesul de productie, aceste situatii se vor diferit fata de preturile afisate in functie de particularitati.

4. Transportul este gratuit ?

NU ! Desi uneori pot exista diverse promotii cu pretul transportului redus sau chiar gratuit.

5. Livrati oriunde in Romania ? 

Da, in principiu livram oriunde in Romania, excluse sunt zonele greu accesibile (sate unde accesul auto este foarte greoi sau nu se poate decat cu autoutilitare speciale), Delta Dunarii. In cazul in care va aflati in zone in care curierul nu poate livra produsul poate fi trimis depozitul cel mai apropiat al curierului de unde il puteti ridica personal.

6. Livrati si in Europa ? 

Da, putem livra si in Europa, in acest moment nu avem un sistem automat de calcul al pretului pentru transport in afara tarii de aceea pentru zone din afara Romaniei va rugam sa ne contactati pe e-mail sau telefonic pentru a va face o oferta de pret cu privire la transport.

7. Putem plati ramburs ?

Nu, aveti in schimb optiunea de a plati un avans prin transfer bancar ( minim 30% ) sau cu card-ul, iar la primirea coletului puteti plati diferenta.

8. Culoarea produselor este cea reala ?

Ne bucuram cand clientii chiar cred ca anumite produse simulate cu anumite nuante de culoare sunt reale, din pacate aceste produse sunt doar o simulare care arata cum va arata produsul final, evident culoarea, nuanta, venele, particularitatie care exista atunci cand ai un produs din marmura sau granit nu vor fi tot timpul la fel. De aceea ne angajam sa trimitem anticipat poze cu produsele personalizate achizitionate de catre client pentru a evita anumite neintelegeri.

In concluzie marmura si granitul sunt roci naturale si pot prezenta diferente de nuanta si de structura, acestea considerandu-se particularitati specifice rocilor naturale, reclamatiile care au ca obiect diferentele de nuanta si structura referitoare la aceste materiale vor fi luate in considerare in limita in care putem furniza alte nuante si culori.

8. Produsul achizitionat nu arata exact ca in poza, ati gresit comanda ?

Ne angajam sa verificam de cel putin 2 ori fiecare comanda executata, dar sunt situatii in care putem gresi, impreuna putem descoperi aceste greseli, de aceea trimitem poze cu produsle personalizate pentru a le verifica.

Anumite poze reprezinta o simulare a produsului final, in functie de cromatica afisata pe dispozitivul dumneavoastra, rezolutia stabilita pe dispozitiv forma si culoare pot sa difere, facem tot posibilul ca produsele prezentate sa reflecte cat mai mult realitatea.